Parking
Plan Parkingu
Liczba miejsc parkingowych:
Parking P1 - 560
Parking P2 - 278
Parking P3 - 458
Parking krótkoterminowy niestrzeżony (P1) zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie terminala pasażerskiego.
Parking długoterminowy niestrzeżony (P2) oraz długoterminowy niestrzeżony (P3) zlokalizowane są od strony zachodniej terminala pasażerskiego.
W przypadku rezerwacji internetowej:
Po podjechaniu pod szlaban bilet z napisem rezerwacja drukuje się automatycznie. W razie braku wydruku proszę zeskanować kod QR lub skontaktować się z Obsługą Parkingu za pomocą przycisku ze słuchawką na terminalu wjazdowym.
Ważne informacje:
1. Zalecane jest, aby pobrany bilet przechowywać w zacienionym miejscu, które nie jest narażone na działanie promieni słonecznych, czy też wysokie temperatury. Właściwe przechowywanie biletu zapewni jego czytelność.
2. Po opłaceniu postoju należy w czasie do 20 minut opuścić teren parkingu.
Cennik
Załącznik nr 1 do Regulaminu Parkingu:
Regulamin Parkingu
> Regulamin Parkingu niestrzeżonego Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów Sp. z o.o.
Często zadawane pytania (FAQ)
> Często zadawane pytania - pytania i odpowiedzi
Zgłoszenie reklamacyjne
Parking stanowi własność Portu Lotniczego Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów Sp. z o.o. w Jasionce i jest zarządzany przez spółkę „APCOA Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 00-124, Rondo ONZ 1.
Sposoby złożenia reklamacji:
- wysłanie email na adres: lotnisko.rzeszow@apcoa.pl;
- osobiście w Biurze Parkingu, wypełniając dedykowany w tym celu formularz;
- listownie na adres: APCOA Polska Sp. z o.o., ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa;
- telefonicznie: +48 609 880 808.
Formularz reklamacyjny do pobrania:
> Zgłoszenie reklamacyjne Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów Sp. z o.o.