Bagaż zagubiony
Jeśli po przylocie dowiadujecie się Państwo, że bagaż został zagubiony lub zniszczony prosimy o niezwłocznie poinformowanie pracownika Biura Bagażu Zagubionego, które znajduje się w hali przylotów.
Niezbędne jest złożenie reklamacji bagażowej przed opuszczeniem hali przylotów.
***
W związku ze zwiększoną ilością reklamacji bagażowych czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem Biura Bagażu Zagubionego lub na udzielenie odpowiedzi na pytania wysłane pocztą e-mail może być wydłużony.
Mogą wystąpić czasowe problemy z połączeniem z obsługą. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.
/Zespół Reklamacji Bagażowych Rzeszów-Jasionka/
BIURO BAGAŻU ZAGUBIONEGO
tel. 17 7170 819
e-mail: lostbag@rzeszowairport.pl
*W przypadku rzeczy pozostawionych w terminalu pasażerskim lub podczas kontroli bezpieczeństwa, z wyłączeniem bagażu pozostawionego w transporcie lotniczym lub przedmiotów pozostawionych na pokładzie samolotu, prosimy o kontakt z Biurem Rzeczy Znalezionych.