INFOLINIA: 17 7170 800

Asysta dla Pasażerów niepełnosprawnych

Jesteś osobą posiadającą stałą lub czasową ograniczoną sprawność ruchową, masz kłopoty z widzeniem lub ze słuchem, posiadasz inną formę niepełnosprawności - usługa asysty jest dedykowana właśnie Tobie.

Zgodnie z Rozporządzeniem (WE) NR 1107/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 5 lipca 2006  dbając o komfort wszystkich pasażerów PL "Rzeszów- Jasionka" wprowadził na terenie lotniska szereg udogodnień związanych z obsługą osób niepełnosprawnych jak i osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Oznacza to, że osoby potrzebujące pomocy podróżujące z rzeszowskiego lotniska mają możliwość bezpłatnego skorzystania z asysty - zarówno w przylocie jak i odlocie samolotu. 

 


 

Jeżeli potrzebujesz asysty, zawiadom o tym przewoźnika lub organizatora wycieczki na etapie dokonywania rezerwacji i zakupu biletu, lecz nie później niż 48 godzin przed planowanym wylotem. Pomoże to zagwarantować Ci usługę jakiej potrzebujesz i oczekujesz.

Jeżeli nie dokonasz zgłoszenia, dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić oczekiwaną pomoc, jednakże może wystąpić konieczność dłuższego oczekiwania.

 


 

PL "Rzeszów-Jasionka" gwarantuje profesjonalną i sprawną obsługę osób niepełnosprawnych jak i osób o ograniczonej sprawności ruchowej, zgodnie ze standardami zawartymi w Dokumencie nr 30 ECAC (Część I, Wydanie 12 / Maj 2018, Rozdział 5, Aneks 5C).

PL "Rzeszów-Jasionka" dołoży wszelkich starań, aby pasażerowie byli zadowoleni z otrzymanej pomocy i dotarli do statku powietrznego na czas.

W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.

Zgadzam się