Asysta dla Pasażerów niepełnosprawnych
Jesteś osobą posiadającą stałą lub czasową ograniczoną sprawność ruchową, masz kłopoty z widzeniem lub ze słuchem, posiadasz inną formę niepełnosprawności - usługa asysty jest dedykowana właśnie Tobie.
Zgodnie z Rozporządzeniem (WE) NR 1107/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 5 lipca 2006 dbając o komfort wszystkich pasażerów PL "Rzeszów- Jasionka" wprowadził na terenie lotniska szereg udogodnień związanych z obsługą osób niepełnosprawnych jak i osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Oznacza to, że osoby potrzebujące pomocy podróżujące z rzeszowskiego lotniska mają możliwość bezpłatnego skorzystania z asysty - zarówno w przylocie jak i odlocie samolotu.
Jeżeli potrzebujesz asysty, zawiadom o tym przewoźnika lub organizatora wycieczki na etapie dokonywania rezerwacji i zakupu biletu, lecz nie później niż 48 godzin przed planowanym wylotem. Pomoże to zagwarantować Ci usługę jakiej potrzebujesz i oczekujesz.
Jeżeli nie dokonasz zgłoszenia, dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić oczekiwaną pomoc, jednakże może wystąpić konieczność dłuższego oczekiwania.
PL "Rzeszów-Jasionka" gwarantuje profesjonalną i sprawną obsługę osób niepełnosprawnych jak i osób o ograniczonej sprawności ruchowej, zgodnie ze standardami zawartymi w Dokumencie nr 30 ECAC (Część I, Wydanie 12 / Maj 2018, Rozdział 5, Aneks 5C).
PL "Rzeszów-Jasionka" dołoży wszelkich starań, aby pasażerowie byli zadowoleni z otrzymanej pomocy i dotarli do statku powietrznego na czas.